۸ پاسخ

انصاف نیست ها تنها بخوری منیم کیک الریم هچ اولور تارلیخ ده

نوش جون دلم خواست ولی حالشو ندارم بپزم

به جای شکر شیره انگور بریزم باید اردشم بیشتر کنم؟؟؟

من کیک درسن می‌کنم زیاد جالب نمیشه نمیدونم از چیه

و اینکه چندتا تخم مرغ میزنین من قالبم بزرگتر از مال شماست

نوش جان

بجای شکر ، شیره ریختی؟ دیگه همه چی مثل بقیه کیک ها؟

اینم ازبافتش😋

تصویر

سوال های مرتبط

مامان الارا مامان الارا ۲ سالگی