#پوشک #فرزند پروری #مای بی بی #بچه

تصویر
۱۵ پاسخ

خرید سهام یعنی شریک شدن تو سود یه شرکت
وقتی شرکت سود نکنه سهم سهام دار هم کم میشه
سهام عدالت هم ک صرفا دزدی دولت از جیب مردم بوده و بس دیگه تکلیفش روشنه
بورس هم ک خونیه دیگه چ توقعی دارین

بخوره تو سرشون

سرشونو بخوره خاک بر سرا

منم سهام دارم ولی نریختن 🤣

عزیزم شرایط جنگی درک کنید دیگه

تو این شرایط همینم که دادن خوبه والا

صحبت یارانه ی سوءتغذیه بود که هنوز نریختن میشه با اون پوشک خرید😄

واس منکه ۲۰۰ زدن 🤣
شوهرم هم نداره

شوهرم ندارع
از منم ۸۸۸تومن زدن

شوهر من اصلا سهام ندارع

فک کنم من از همه کمترم ۳۹۶😬

منم 400🫤

🤣🤣🤣🤣برا من سپه میریزن
فعلا که اونم مشکل داره

من ۴۴۰😐😐

سهام ندارم 😁

ولی شوهرم داره ۴۰۰ ریختن براش

سوال های مرتبط