خرید سهام یعنی شریک شدن تو سود یه شرکت
وقتی شرکت سود نکنه سهم سهام دار هم کم میشه
سهام عدالت هم ک صرفا دزدی دولت از جیب مردم بوده و بس دیگه تکلیفش روشنه
بورس هم ک خونیه دیگه چ توقعی دارین
بخوره تو سرشون
سرشونو بخوره خاک بر سرا
منم سهام دارم ولی نریختن 🤣
عزیزم شرایط جنگی درک کنید دیگه
تو این شرایط همینم که دادن خوبه والا
صحبت یارانه ی سوءتغذیه بود که هنوز نریختن میشه با اون پوشک خرید😄
واس منکه ۲۰۰ زدن 🤣
شوهرم هم نداره
شوهرم ندارع
از منم ۸۸۸تومن زدن
شوهر من اصلا سهام ندارع
فک کنم من از همه کمترم ۳۹۶😬
منم 400🫤
🤣🤣🤣🤣برا من سپه میریزن
فعلا که اونم مشکل داره
من ۴۴۰😐😐
سهام ندارم 😁
ولی شوهرم داره ۴۰۰ ریختن براش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.