عزیزم کاندوم و قرص جلوگیری بخورید دیگه هر کدوم عوارض خودشو داره بین بد و بدتر یکیو انتخاب کن شاید باورت نشه درسته ناخواسته زیاد دیدم همه جا نمیگم نیست اما من و همسرم ده ساله کاملا طبیعی جلوگیری داشتیم برای پسرمم بچه خواستیم شکر خدا زود باردار شدم به دکترم گفتم با کاندوم چون میگه ریسک طبیعی خیلی بالاس ولی آدم هواسش باشه اتفاقی نمیافته فعلا پرقدرت داریم ادامه میدیم
هم بچه نميخاي هم همه روش هاي جلوگيري نميخاي امتحان كني اصن نده بهترين راه حله بخدا
نکنید این کارو من دوست خواهرم شوهرش انجام داده یعد چند سال اینا خواستن بچه دار شن رفتن گفته دیگه باز نمیشه نمیدونم چی دیگه نمیتونید بچه دار شید خلاصه که بهترین راه کا ندوم
برو ببرش راحت شید جفتتون
طبیعی که خیلی راحته یعنی واسه شوهر من راحت چند ثانیه قبلش سریع میکشه بیرون اصلا هم تا حالا نم پس نداده
چقد سحته راهت عزیزم
بنظرم هرچی ک صللحتونه دلتو خوش میکنه انجام بدین
بچه کیلو چنده خدا بهت دوتا دسته گل داده
اگه نظر من رومیخای نبنده
و طبیعی پیشگیری کنید
عزیزم برو پیش پزشک زنان قرصی ک عارضه کمتری داره بخور
عارضه قرص از جراحی ک کمتر🫤
خب قرص جلوگیری بخور
من ال دی میخورم هرشب
من بودم ریسکشو قبول نمیکردم برم همچین کاری کنم
مخصوصا که ادم از یه ساعت بعد خودشم خبر نداره
شاید زد و چند سال دیگه خواستی یکی دیگه بیاری به نظرم کاری نکنید که بعدا پشیمون بشید
ایودی بهترینراه هستش خیلیم راحته درد هم ندارع لازم به عمل ایناهم نیست
هیچی نمیتونم بگم فقد باخوندن تاپینگت خندیدم 😘😘
عزیزم جدا از سوالی که پرسیدی میشه. بگی چطور دخترت از پوشک گرفتی میشه راهنمایی کنی
دوست من شوهرش زیر ۳۰ بود رفت مطب دکتر عمومی با دوتا بخیه سرپایی بست زر میزنن تو فقط خودت شوهرتو راضی کن ما کاری از دستمون برنمیاد🤣
نمیدونم بچه چه گلی به سر این مردا میزنه که اونقد بچه بچه میکنن 🙄🙄
بنظرم ایودی رو امتحان کن
کارشماچقدرسخته 😬
بگو یا ببند یا کاندوم بنداز
من نزدیک دوساله دارم قرص میخورم چرا میگی بهت نمیسازه؟؟؟؟
شوهر منوازکتومی کرد خیلی راحته اگه تهرانی اسم دکتر ادرس بگم برید بی درد سر تو مطب سرپایی انجام میده
بره ببنده بابا
بااین چیزایی که گفتی بنظرم کم هزینه ترین امن ترین روش بی دردسر کار ندادنه😐😐
یعنی شوهرت به تمام مواردی که دکتر بهش گفته فکر کرده و خدای نکرده احتمال داده😂 از دست این مردا
خب ما چی بگیم همون ی راهه ک همسرت دو ب شک شده بیام راضیش کنم؟😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.