۸ پاسخ

این برندخوب نیست اطرافیان ازماسک وشوینده استفاده کردن صورتشون لک آورد

۱۶۰۰برای این مارک؟؟؟نگیر چرته
با این پول برندهای معروفو بگیر

من‌استفاده ‌کردم خیلی خوب بود بنطر خودم شوهرم ابرسان داروخونه زدم انگار ن انگار بدرد نمیخوره صورتم خشک باز مخصوصا دور لبم اینا شوهرم میگقت صورتت چ نرمه خوبه

عزیزم تو ک میخای هزینه کنی کوزاروس یا کلینک بخر حجم کمتر ایتا شرکته خوب نیس

چند ساله کلینیک میزنم

عزیزم این برند ها زیاد خوب نیست
ب جاش کوزارکس و کلینیک استفاده کن
من استفاده میکنم خیلی خوبه

اصلا نفیس خوب نیست

نوتروژینا کاسه ای ابی

سوال های مرتبط

مامان ناردونه و نانا مامان ناردونه و نانا ۲ سالگی