۲۰ پاسخ

هر کی گفت شوهرته اینجوری رفتار کن مال تو و اون نداره بزن درجا بلاک کن
تا قرون اخرتو ازش بگیر ساده نباش اشتباه منو نکن

همون مادرتو زده دول طلاهار‌و ازش میگیرید پدرشو دربیارید تا دیگ چنین گ و ه ی نخوره

حالا با تو دعواش شده میگیم ایراد نداره زن و شوهریت پیش میاد
ولی اینکه دست رو مادرت بلند کرده واقعا غیرقابل هضمه اگه نمیخوای زندگی کنی شکایت کن و تمومش کن

واااای خدایا چ جونوریه

فاکتور طلا ها را اگه داری برو شکایت کن که ازت دزدیده . فاکتور طلاها و عکسش خیلی به درد میخوره برای نتیجه گرفتن

یاعلی دزدید یعنی چی مگه زن و شوهر نبودین؟؟؟بنظرم طلاق بگیری بهتر تو این شرایط دیگه جای هیچ برگشتی نیست

چون زن ماهانه نفقه داره

اگه پولی بوده که بابت تو جیبی بهت می‌داده و تو جمع میکردی تونستی باهاش بخری دادگاه حقو بهش نمیده،حالا طلاهارو چی کار کرده؟

فروخته دیگه

گوه خورده زده تو و مامانتو😞 😞 😞 😞 💔

چقد کثافته 😳شکایت کن ازش دهنشو سرویس کن

عزیزم نگذر ازش بگیر

خب دلیلش برا این کار چی بوده؟

من چی بگم ک ۶۰ گرم برای برادرشوهرم فروختی🫥

فقط اینم بهت بگم اگر طلاها پولش از حساب شوهرت رفته .دادگاه حق و بهت نمیده .نمیتونی پس بگیری .نمیخواستم تو دلت و خالی کنم ولی متاسفانه قانون اینه

اون با پولای خدش نریده بود یا مال توووو؟!

عجب آدمیه
معتاده؟

خب چرا نمیده؟
بدهکاری چیزی داشته شاید داده به اون

وای یعنی چی دزدیده
حتماً می‌ترسید تو بری بفروشی

کجا بودن دزدیده؟
مگه پیش هم زندگی نمیکنین؟

سوال های مرتبط

مامان آرتین مامان آرتین ۲ سالگی