سلام یک هفته عقب جلو طبیعیه
منم ۱۲ روز مونده ب پریودیم ولی الان انگار دارم پریود میشم علایمشو دارم
دکتر بهم میگفت وقتی میخوای باردار بشی رحم پریودی رو زودتر انجام میده
واسه منم همینجوره هر ماه پریود سر وقته
بااولین اقدام ۳روز جلوتر پریود شدم
نمیدونم چرا خندم گرفت 😂😂 بخاطر بدبختیمون ها ، بخدا خیلی گناه داریم همش میخوره تو ذوقمون هعیییی
منم دوم موعدمه ،،بشدت نشانه پریودی دارم احتمالا فردا بشم. مثلا اقدامم🤣
اقدام همونه حتی یک هفته هم جلو میندازه رحمت آماده میشه
ماه دیگه باردار میشی احتمالا
این که زود شدی نشونه خوبیه رحمت گرمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.