۴ پاسخ

اره مال منم تو پهلو راسته

من نی نیم سفالیک ولی لگداشو سمت راست حس میکنم کلا ولی خب تو سونو مشخص میشه دیگه

واسه من از ۳۰ هفته بریچ بوده
تو پهلو سمت چپ احساس میکنم
هفته دیگه قراره برم سونو ببینم چرخیده یا نه

باید سونو بدی عزیزم اگه به پا باشه که سزارین میکنن اگه نباشه که طبیعی

سوال های مرتبط