۳ پاسخ

نه‌من دوقلو دارم ندادن که ! فکر میکنم‌چرته اصلا

به خدا آدم حرص اش میگیره به چند قلو میدن به بچه های 405میدن بچه های 404 هم هیچی واقعا باید تاسف خورد با این وضع مدیریت مملکت 😐🖤

سلام اره گلم

سوال های مرتبط