۵ پاسخ

حریره بادوم اصل کاریه عزیزم خیلی خوبه و تقریبا همه بچه ها دوس دارن

روری چند وعده میدی

بادوم اگه بچت رفلاکس داره بهش نده

ببین بادوم خیلی خیلی مقویه ، سعی کن هرروز بهش بدی حتی به پوره سبزیجاتش بزن

خب یواش یواش شروع کن یکی دوهفته فرنی یا حریره بادام بده بواش یواش شروع کن به چیزهای دیگه

سوال های مرتبط