خانوما شما بعد واکسن کزاز چه علائمی داشتید میشه بگید من دارم میمیرم

۸ پاسخ

دوروز دستم درد میکرد

مریض نبودی از قبلش؟؟
اخه اکثرا عوارض شدید نمیده عجیبه واقعا

عزیزم استامینوفن بخور خوب میشی

من همه چیزم نرمال بود فشار و قندم اوکی بود، ولی به قول شما داشتم میمردم
از کف پام و کف دستام آتیش میزد بیرون ولی جاهای دیگه بدنم سرد بود.
یک روز کامل کسل و بی جون بودم ولی بعدش اوکی شدم.

من دستم درد گرفت

هیچی فقط توی یک ساعت اول ی خورده دستم سنگین شد

من بی حال شدم و یه کمی تب کردم و تا چند روز دستم درد میکرد و بدنم داغ بود

هیچی فقط یه کم دست درد

سوال های مرتبط

مامان سبحان مامان سبحان روزهای ابتدایی تولد
مامان دلبندم مامان دلبندم هفته سی‌وپنجم بارداری