دوروز دستم درد میکرد
مریض نبودی از قبلش؟؟
اخه اکثرا عوارض شدید نمیده عجیبه واقعا
عزیزم استامینوفن بخور خوب میشی
من همه چیزم نرمال بود فشار و قندم اوکی بود، ولی به قول شما داشتم میمردم
از کف پام و کف دستام آتیش میزد بیرون ولی جاهای دیگه بدنم سرد بود.
یک روز کامل کسل و بی جون بودم ولی بعدش اوکی شدم.
من دستم درد گرفت
هیچی فقط توی یک ساعت اول ی خورده دستم سنگین شد
من بی حال شدم و یه کمی تب کردم و تا چند روز دستم درد میکرد و بدنم داغ بود
هیچی فقط یه کم دست درد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.