مامانا بعد واکسن کزاز چه علائمی داشتین؟

۱۰ پاسخ

سنگینی و درد دست

درد درد درد

خیلی گیج و بی حال بودم تا دو سه روز
بیشتر گیج بودم سرم سنگین بود
ولی دستم خیلی درد نمی‌کرد خیلییی کم

هیچی فقط دستم که فشار میومد بهش درد میکرد،مثلا وقتی رو اون سمت میخوابیدم.

من‌امروز زدم😐

تا سه روز دستم خیلی خیلی درد میکرد

دست درد تا چند روز
البته من کمپرس نزاشتم

منم امروز زدم
دلم میخواد فقط بخوابم 😂😂😂
دستم یکم درد می‌کنه

هیچی...نترس هیچ عوارضی نداره

هیچ علاعمی نداشتم فقط دستم درد میکرد

سوال های مرتبط

مامان دلبندم مامان دلبندم هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان گیلاس کوچولو💙 مامان گیلاس کوچولو💙 هفته سی‌وهفتم بارداری