واکسن کزاز زدین چه علایمی داشتین؟؟
بچه تکوناش‌ کم نشد؟

۷ پاسخ

واکسن کزاز عزیزم کاری به بچه و تکوناش اصلا نداره

هیچ علائمی نداشت

من تب کردم دستم تا یکهفته درد گرفت

منم هفته پیش زدم فقط دست درد داشتم ربطیم به بچه نداشت نگران نباش عزیزم حتما روز اول یخ بذار فرداشم حوله گرم

من امروز زدم
کمی دستم درد میکنه یا بهتر بگم سنگین شده جای واکسن
بچه هم حرکاتش خوبه

من دو روز تب داشتم و چن روزی دست درد و سردرد هم داشتم

بی حالی و دست درد
نه حرکاتش خوب بود

سوال های مرتبط

مامان محمد سبحان مامان محمد سبحان روزهای ابتدایی تولد