۸ پاسخ

من که بعدش تب ولرز کردم🥺

نه فقط دستم یکم سفت شده بود

من واکنش نشون داد دستم قرمز شد ورم کرد بعد ی هفته کبود شد و جاش سفت سفت

نه عزیزم‌...فقط یکم دستم درد میکرد

ن فقط روز دوم و سوم یکم دستم درد میکرد

نه هیچی

نه فقد ی کوچولو دستم درد میکرد

نه عزیزم هیچ علائمی نداره

سوال های مرتبط

مامان گیلاس کوچولو💙 مامان گیلاس کوچولو💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان سبحان مامان سبحان روزهای ابتدایی تولد