ی ۴امتحان کن ببین چطوره
من ۴میبندم
من 3 میبندم کوچیک 4 هم بزرگ آیا شما مای بی بی 3 و نیم سراغ دارید اوکی بشه😂
نه بابا خوبه خیلی نیست
من چهار مای بیبی میبندم
منم سایز۳هانیز میبندم رد میندازه ولی ۴فکرکنم خیلی بزرگ بشه دیگه تو لباس خودشو بد نشون نمیده منم موندم والا
پسر منم ۵۸۰۰ وزنش،سه میبندم،رد میندازه
سایز ۴ فکر کنم بزرگ شه
عزیزم بهتره شماره ۴بگیری منم امروز چهار گرفتم هم دستشویی بیرون نمیزنه یکم بزرگ باشه هم پای بچه راحت میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.