وای منم موندم
آره منم موندم هنوز انتخاب نکردم
من اسمهایی که هر روز سرچ میکنم همه رو تو یه کانال بله میذارم با معنی و ریشه اسم
تا الان کلی اسم جمع کردم هر روزم که سرچ میکنم کلی اسم بهش اضافه میکنم
چون دیدم اینجا خیلی از مامانا میگن پیشنهاد اسم بدین فکر کردم شاید به بقیه مامانا کمکی بکنه
اگه دوس داشتی میتونی عضو شی و هر روز اسم ها رو ببینی
اگرمنیاز به نظرسنجی داشتی اونجا میذارم برات
انشالا نینیت رو به سلامت بغل بگیری 💚
آیدی کانال بله
@nininaam
تو اینترنت کلی اسم قشنگ هست،نیکاد،نیواد،بهنود،رایمن،رایبد،ونداد،ادوین،ادرین،ارسام،مهرسام،آرسین،آرکا،آرتا،نیهاد،آرن،دیار،شاهوین،رادوین
من برا پسر اولم همین که جنسیتوفهمیدیم اسم لیام به دلمون نشستوانتخاب کردب کردیمولی برا دومی هر چییی میگردم هیچی به دلمنمیشینه😢
میراث
حس میکنم اسمای پسرونه جدید همشون سوسولی هست😅
مهرسام
لیام
رادمان
برسام
من ۲تا دخترام مثل نقل و نبات براشون اسم انتخاب کردم
ولی واسه این گل پسر مووووووندم...
فعلا حشمت صداش میکنیم😅😂🤣
یه سوال بی ربط
داستان این پسته پسر چیه میبینم تو گهواره؟
من اسم پسرمو میخوام بزارم دیار همه هم تاییدش کردن میگن اسم خاص و قشنگیه.عجق وجقم نیست
افراهین
آرسام آراد برسام بردیا اِلوین آروین هومان لیام رامان
خیلی من ک این روزا دغدغه بزرگ زندگیمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.