۷ پاسخ

آره عزیزم طبیعیه
درست میشه

برو دکتر گلم
خون ریزی زیاد طبیعی نیس
عدس آپز بخور
قرص مفنامیک
اینا خون ریزی کم میکنه

شیر خودتو میدی؟

انقدی که تو اولین پریوی خونریزی داشتم تو کل ۴۰روز بعد زایمان نداشتم😒🥴

اره عزیزم طبیعیه منم بعد ۴ماه شدم،روزی دوبسته پد تموم میکردم با لباس زیر یکبار مصرف چون وقت نمیشد لباسم بشورم تازه به پتو ولباسامم میخورد آخرشم انقد خونریزی داشتم سرگیجه حالت تهوع سردرد رفتم دکتر سرم زدم،بعدشم جیگر خوردم،گوشت گذاشتم شیشه آبشو خوردم
تو زودتر پیشگیری کن حتما چیزای شیرین بخور با چیزایی که گفتم

شما ۴۰ روز و لک داشی؟ چندمین روز پاک شدی بعد زایمان ؟

خیلییییی زیاد خیلییی در حدی نصف روز ی بسته نوار تموم شد لخته خون فراوان

سوال های مرتبط