تستت چه برندیه عجیب غریبه
خیلی کمه سه چهار روز دیگه بزن ببین پر رنگ تر میشه
منفیه عزیزم برای منم اینجوری بود پریود شدم
والا باید چشم بصیرت داشته باشی به هاله دل خوش نکن منفی میشه ناراحت میشی
منفیه
مثبته چند روز تاخیر ؟
منفیه
به نظرم منفیه ..
منک هاله نمیبنم ازنظرهاله مث دله من پاکه
اره هاله داره چندروز دیگه دوباره بزن انشاالله که پررنگ تر میشه❤️
منم دیدم
خیلیییی ضعیف
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.