۲ روزه توی گهواره من همه زایمان کردن
چرا آخه😃

۹ پاسخ

واسه من همه دارن شياف گل مغربي استفاده ميكنن😂

برا من یا ساک بستن یا فردا نوبت عملشونه دعای خیر میخوان و یا زاییدن بچه هم ۲۰روزشه

والا برای من دارن ساک میبدن😐😂☺️

اره واقعا😂

😂راحت شديم

والا برا منم همینه یا در حال زاییدنن
یا نامه سزارین گرفتن
و من در حسرت ک هنوز مونده

راحت شدن دیگه

برا من از صبح همه زایمان کردن حتی ۳۱ هفته ها😂

برا منم🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♀️افسردگی گرفتم والا

سوال های مرتبط

مامان ثمین وسلین مامان ثمین وسلین ۱ ماهگی