چرا تو گهواره من همه زایمان کردن 😂😂😂

۱۴ پاسخ

دقییقا🥲😂

دقیقا برای منم همین طور

کی میرسه اذر ماه بیاد ابان زودتر تموم بشه

برا منم همه زایمان کردن

منم همینطوره همه زایمان کردن

چون گهواره الگوریتم داره هفته ات بالا میره هفته های بالاتر از خودتو نشون میده بهت😅

ابان هم زیاد داریم زائو

من موندم هنوز😶🥴

همه مهرماهی🥲✌️♥️

برای من همه زایمان کردن 😐😐همه هم بجه شون کولیک دارن

داره آماده ت می‌کنه😄

از منم همینجوره

😂😂😂😂برای منم اینجوریه

تو گهواره منم همه حامله شدن جز من🤣🤣🤣🤣

سوال های مرتبط

مامان ثمین وسلین مامان ثمین وسلین ۱ ماهگی
مامان علی جان و نی نی مامان علی جان و نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان نهال 💖نیکان 💛 مامان نهال 💖نیکان 💛 ۳ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وپنجم بارداری