۱۲ پاسخ

مال منم همینه😆.

وای وای منم هی میگم خوش بحالشون😂

بابا هنوز جامونده تر ازت هستییییم 😁😁😁

تو تنها نیستی😅🫡

من هستم

فک کنم طبق هفته های ک داریم گهواره خودش اینا رو میاره بالا

منم نمی‌دونم اینارو میاره برام
۲۶ هفتم

منم هستم😁

ماله من همه بچه ها یه ماهشونه😂

منم هستم😅

منم هستم 😂✋️

من اینجام تنهانیستی

سوال های مرتبط

مامان ثمین وسلین مامان ثمین وسلین ۱ ماهگی
مامان علی و حسن جان مامان علی و حسن جان روزهای ابتدایی تولد