نی نی ضوخو میبینم دلم قنج میره میگم کی من زایمان کنم عکس بزارم بگم منم زاییدم ایشالله
نی نی همه به موقع و سالم بیاد 😍😊😊😊
مال من همه دارن ساک میبندن😅😅
ن ن هستیم نترس
🥲🥲برا منم همه زایمان کردن
نه منم هستم غصه نخوریااا
اره بخدا دلم گرفت کی نی نیای مابه دنیابیان
والا واسه منم یا زاییدن یا هفته اخرن دارن میرن بیمارستان
اره از ۳۲ هفته به بعد اونایی هم که زایمان کردن پیام هاشون میاد
فکر کنم گهواره میخواد وسوسه مون کنه😅
نهههههههه من هستم😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.