چرا گهواره من همه زایمان کردن 🥴
استرس گرفتم 😂

۷ پاسخ

وای مال همه از ۳۰به بالا دیگه حسودیم شده کی میرسم ۳۰☹️😩

مال منم یا زایمان کردن یا دارن ساک‌ میبندن 😂

تو ک خوبه زاییدن 😂😂😂
مال من همه درگیر ختنه و شیر دادن به بچه هاشونن😂😂

😂😂😂😂

ان شاءالله ماهم خیلی از مسیرو رفتیم،بقیه اش هم خدا کمک میکنه زایمان میکنیم

واسه منم همه زاییدن دغدغه هاشون تو سطح شیر دادن و پی پی شده🥺

دقیقاااا

سوال های مرتبط

مامان ثمین وسلین مامان ثمین وسلین ۱ ماهگی