وای مال همه از ۳۰به بالا دیگه حسودیم شده کی میرسم ۳۰☹️😩
مال منم یا زایمان کردن یا دارن ساک میبندن 😂
تو ک خوبه زاییدن 😂😂😂
مال من همه درگیر ختنه و شیر دادن به بچه هاشونن😂😂
😂😂😂😂
ان شاءالله ماهم خیلی از مسیرو رفتیم،بقیه اش هم خدا کمک میکنه زایمان میکنیم
واسه منم همه زاییدن دغدغه هاشون تو سطح شیر دادن و پی پی شده🥺
دقیقاااا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.