چرا همه زایمان کردن تو گهواره 😂😂😂

۷ پاسخ

ماها موندیم😂

وای کاش منم سر تایمش به اون برسم 😇

نه من نکردم

من ک خانوم گفت کحا کثیفه کم مونده بود بگم نوشجونت🤣🤣🤣🤣🤣🤣

خوشبحال شون راحت شدند

من جا ماندم😂😂

همه هم از گذاشتن ترشح روزانه تبدیل شدن به گذاشتن پی پی بچه هاشون سم تر از ترشحه😂 گهواره بو میده حس میکنم

سوال های مرتبط

مامان ثمین وسلین مامان ثمین وسلین ۱ ماهگی
مامان نهال 💖نیکان 💛 مامان نهال 💖نیکان 💛 ۳ ماهگی
مامان علی جان و نی نی مامان علی جان و نی نی روزهای ابتدایی تولد