چرا تو گهواره من همه زایمان کردن 😂😐

۹ پاسخ

گهواره منم 😂

تازه برا منم صبح اومدم گهواره همه زایمان کردن 😂

هفتتون که میره بالا گهواره خودکار هفته های بالاتر رو بهتون نشون میده و کسایی که زایمان کردن دیگه تاپیک مامانای هفته پایین رو بهتون نشون نمیده

چون جفت گیری همه بهار بوده🤣🤣🤣

😂😂🤌🏻

ازمنم همینجوره

منم😂

منم هر چی مبینم یا زاییده یا انومالیع

💃💃💃💃💃

سوال های مرتبط

مامان ثمین وسلین مامان ثمین وسلین ۱ ماهگی
مامان علی جان و نی نی مامان علی جان و نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان نهال 💖نیکان 💛 مامان نهال 💖نیکان 💛 ۳ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وپنجم بارداری