۵ پاسخ

نوش جونش.پسر منم ماکارانی شکلی رو دوست داره میشینه بادست و چنگال کلی میخوره

نووووش❤️
دقیقا پسر من

من باورم نمیشه یه بچه بشینه زیر اندازم بندازه غذاشو بخوره

نوش جان

دخترمنم خیلی ماکارونی و پاستا دوس داره میگه کانکورومی

سوال های مرتبط