۵ پاسخ

بنظرم خیلی خوبه برا دو قلو
چند قلو ها وزنشون تقسیم میشه طبیعتا

سلام عزیزم وقتت بخیر
بازم غذاها و میان وعده هایی بخور که ماه آخر وزنشون خیلی بیشتر بشه، هرچی بیشتر باشه بهتره

نه عالیه

نه خوبه وزنشون به نظرم

نه فکرنکنم چون دوقلو هستن

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها🩷💙 مامان دوقلوها🩷💙 هفته سی‌ویکم بارداری