آبجیا کسی میتونه سونو ترجمه کنه برام . دکتر خودش چیزی نگفت ❤️

تصویر
۲ پاسخ

مبارکه عزیزدلم😍

جنین رویت شد ۵هفته و شش روز
دهانه رحم بسته
همه چی خوبه

سوال های مرتبط

مامان بستنی من🤤 مامان بستنی من🤤 هفته سیزدهم بارداری
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته سی‌ام بارداری
مامان دنیز مامان دنیز ۴ ماهگی
مامان فندق هام🩵🩷🩵 مامان فندق هام🩵🩷🩵 هفته بیست‌ودوم بارداری