من الان دو میبندم یک میبستم خط میوفتاد تا بازش میکردم گریه میومد فهمیدم مای بی بی پوستش و میزنه
کلا خط میفته
چون کش هست
قبل بستن روغن بچه بزن اون قسمت چرب باشه
من دو میبستم خط مینداخت سه هم بستم بازم خط کش افتاد
اصلا کاری ب وزنش نداشته باشه رون بچه ها متفاوته خط بندازه یا نم بده سایز بزرگتر ببند اگر زیاد بزرگش نیست
من از ۵۰ روزگی ۳ میبندم
الان با اینکه ۶۳۰۰ وزنش سه براش رد میندازه فک نمیکردم ب این زودی ۴ نیاز بشه ۳ بسته تعداد بالا هنوز دارم 😥😥😥
دو مولفیکس ببند
سایز سه ۶ کیلو،ک شد
من هنوز ۲ میبندم
سه بگیر پس
الان دو میبندم برا بچم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.