۹ پاسخ

من الان دو میبندم یک میبستم خط میوفتاد تا بازش میکردم گریه میومد فهمیدم مای بی بی پوستش و میزنه

کلا خط میفته
چون کش هست
قبل بستن روغن بچه بزن اون قسمت چرب باشه
من دو میبستم خط مینداخت سه هم بستم بازم خط کش افتاد

اصلا کاری ب وزنش نداشته باشه رون بچه ها متفاوته خط بندازه یا نم بده سایز بزرگتر ببند اگر زیاد بزرگش نیست

من از ۵۰ روزگی ۳ می‌بندم
الان با اینکه ۶۳۰۰ وزنش سه براش رد میندازه فک نمی‌کردم ب این زودی ۴ نیاز بشه ۳ بسته تعداد بالا هنوز دارم 😥😥😥

دو مولفیکس ببند

سایز سه ۶ کیلو،ک شد

من هنوز ۲ میبندم

سه بگیر پس

الان دو میبندم برا بچم

سوال های مرتبط