ابجیم اینطوری بود ایقد روزا در حال حرکت بود شبا موقع خواب زار میزد ک پاهام دردن
مامانم پاهاشو چرب میکرد
پسر بزرگه منم اینجوری بود همش میگفت پام درد میکنه نصفه شب بیدار میشد گریه میکرد از پا درد بردم دکتر ازمایش نوشت ویتامین دی،کلسیم با اهن انجام دادم اهن بدنش خیلی کم بود کم خونی شدید داشت فر گلوبین ب ۱۲ دکتر نوشت خوب شد
من ازمایش چکاپ دادم خوب بود همه چیش خداروشکر
بچه منم بعضی شبا پادرد میشه تا چرب نکنم خوب نمیشه بردمش دکتر گفت به خاطر اینکه تو سن رشده واسه همون درد میکنه پاهاش
حتما ازمایش ببر. حتما
نکنه ویتامین دی کم داره؟
یا هم از بس ورجه وورجه میکنه روزا اونطوری میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.