۴ پاسخ

برای من این حالت پیش نیومده تا حالا .
به صلاحه که پیگیری کنی
چرا باید خون از داخل سینه بیاد

من از چهل روزگی دخترم سینه سمت راستو اصلا نگرفت فقط از چپ میخورد تاوقتی که از شیر هم گرفتم بازم سینه ای که ازش نمیخورد فشار که میدادم شیر زرد ازش میزد بیرون طبیعیه عزیزم

من وقتی دخترم ب دنیا اومد سینم زخم شد
در حد خیلی بدییی اصلا چرک هم‌میومد ازش
بعد یا شیر دوش میکشیدم ت شیشه میدادم
ولی بعدش خون اومد با شیر دیگ کلا ندادم

منم دقیقا اینجوری ام

سوال های مرتبط