ایشالا که مثبت من انقد استرس دارم زدی بهمون خبر بده ایشالا به حق فاطمه زهرا مثبت میشه😍
چیشد زدی ؟
بزن ایشالله تو مثبت بشی
من دیروز زدم روز ۱۱ منفی بود ۳ روز به موعدم مونده
تا روز ۱۴ میگن اگه مثبت شه کاذبه
قرص مدروکسی پرژسترون تموم شد زهرا
برا من دوفامد اخری دیشب خوردم
صبر کن. ۱۵ روز بعد بزن
منم دلم میخواد بزنم
من روز ۱۵ سیکلم آمپول آزادسازی میخام بزنم، چند روز بعد اون اگر باردار بشم تست مثبت نشون میده؟
برای من منفی بودم امروز ک سیزدهم بودم هم منفی بود ۹روز ب پریودم مونده
برای بعضیا اره نشون داده. میتونی بزنی انشالله که نینی تو دلت خونه کرده😍🤲🏻
اگه بزنی بهتره چون میتونی با روزای بعدی مقایسه کنی ودقیق تر متوجه بشی کی تخمک ازاد شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.