۲ پاسخ

فک کنم. زمانی ک بین پاهاش بسوزه ،،نباید زیاد استفاده بشه من خودم هفته ای یه بار برای پیشگیری از سوختگی میزنم خدا را شکر فعلا ک نسوخته

من هروقتی که پوشاکش عوض میکنم براش میزنم

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣👣🫀 مامان جوجه🐣👣🫀 ۸ ماهگی