۹ پاسخ

فوق‌العاده هست 🧿😍😍

رنگ خوبه ولی،درکل ناخن هان فرمشون زیباست عزیزم😍

رنگ لاکت جالب نیس و گرنه لاک میتونی بزنی ناخنات بلنده

عالی زرشکیم بهش میاد

لاک رنگ نود به دست همه میاد😍

قشنگه عزیزم

خوب شده

عالیه😍

این رنگ. بهش نمیا طوسی و مشکی بیشتر میاد

سوال های مرتبط

مامان ☆☆جوجه رنگیم ☆☆ مامان ☆☆جوجه رنگیم ☆☆ ۱ سالگی
مامان آرین مامان آرین ۱۲ ماهگی
مامان سارا مامان سارا ۹ ماهگی