وای منم اونروز عصبی شدم دادو بیداد کردم گریه کردم ی هفتس درگیر بیمارستانم تکون نمیخورد رفتم گفت ضربان قلبش پایین اومده هر دو روز میرم ان اس تی 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ همش رو بچه تاثیر میزاره
اگر در عرض یک ساعت کمتر از ۴ بار تکون بخوره نگران کننده است و باید بری نوار قلب بدی
بچه منم حرص میخورم حرکتش کم میشه حالا شما که هفتتون بالاست خدا روشکر؛ خودتونو همسرتون باهاش حرف بزنین؛ سعی کنین شاد باشین ارامش داشته باشین
اگر هرروز ناراحت و عصبی هستی خب تاثیر داره. اگر یکبار پیش اومده مهم نیست.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.