جواب پاپ اسمیرمون مث همه جواباش من دکتر وقتی میخواست بگیره ازمایشو گف ی زخم خیلی کوچیک و یکم عفونت داری منم تو ازمایشم نوشته الهتاب متوسط ک دکتر دارو داد همون اول و پیماد واژینال منم اقدامم سوزش خارش نداشتم ولی وقتی مایع اسپرم داخل وازنم بود یکم سوزش داشتم یا میرفتم دسشویی ی خورده بود سوزشم بعدش رفع میشد دیگه دارو هارو استفاده کردم چن شبم رابطه نداشتیم سوزشم رفع شد هفته دیگع نوبت دارم منتظرم ازمایش های ژنتیکم بیاد برم نشون دکتر بدم
به نظرم مشکلی نداره
عزیزم التهاب متوسط گزارش کرده
برو بهت دارو بدن برطرف شه
خط آخر نوشته پیگیری روتین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.