ان شالله ک چیزی نیست
اما سلفری چیز دیگ بررسی میشه ربطی ب این موضوع نداره
بابا بچه منم کیست داشت اینا تا ۲۴هفته رفع میشه
برا منم گف کیست داره هفته های بالاتر بر طرف میشه دو تا بچه قبلیمم داشتن برطرف شدالان سالم سالمن
تا اومدم ذوق جنسیت و بکنم دکتر اینطوری گفت حالم گرفته شد خدایا لطفا چیزی نباشه بچه ام سالم باشه 🙏😭
سلام انشالله رفع میشه تو گهواره خیلی از خانم ها گفتن بد رفتن رفع شده پس نترس وبه خدا توکل کن چون چیزی نیست
کیست جذب میشه من دختر خالم گفتن کیست داره روی سرش دو هفته بعد تکرار کردن جذب شده بود
نگران کیست نباش
ولی سندروم دندی واکر ک نوشته
فککککک نکنم باشه
باید بری پیش نوروسنوگرام سرشو بررسی کنه
سگمان تحتانی بطن چهارم مخچه متسع میشه فک کنم
یا مایع جمع میشه
گاهی با یک شنت وقتی ب دنبا بیان مایع رو برمیدارن گاهیم ک دندی واک تایید شه اون دیگه قضیش جداس
بنظرم باید از سنوگرافت بابت دقتش و جزئی نگریش تشکر کنی و بری پیش دکترت ک راهنماییت کنه
من با دانشی ک دارم حس میکنم در حد شک خودشه
عزیزم اصلا نگران نباش
اگه میتونی برو جای دقیق تر و معتبر تر سونو بده که فردا بتونی جواب هر دو سونو رو پیش دکترت ببری
توکل کن به خدا ان شاءالله که هیچی نیست و صحیح و سلامت بغلش میگیری
اگر سلفری دادی اوکی بوده نگران نباش تو این سونو ها خیلی خطا انجام میدن
نگران نباش اللهی که چیزیش نیست دلتو خوش کن ایشالا سالم به دنیا بیاریش
عزیزم سونو بهتر برو کیست هست مشکلی نیست سلفری دادی اوکی هست
عزیزم دوستم بهش گفتن چند کیست تو مغز سر جنینش هست رفت سلفری داد گفت چیزی نیست خودشون جذب میشن از طرفی پسرش الان چلشو بیرون کردن خدارو شکر سالم بدون مشکل اصلا نگران نباش وقتی سلفری دادی یعنی دیگ مشکلی نداره چرا استرس میدی به خودت
قربونت برم ب خدا توکل کن و ببر پیش دکتر استرس نگیر ما ک سر در نمیاریم اخه
سلام قلبم ❤️
تو روبیکا کانال زدم برای سیسمونی قیمتا واقعا محشره یه سر بزنی پشیمون نمیشی واقعا قیمتا خیلی پایینه رضایت مشتری و کد رهگیری هم گذاشتم تو کانالم
برای اینکه با خیال راحت خرید کنید لینک سایتمون رو گذاشتم
تشریف بیارید کانالمون
sismoonyjigarak
اینم عکس سونو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.