خانوما حرکت بچم خیلی پایینه تو واژنمه تقریبا ،عادبه؟

۵ پاسخ

برا منم تو واژنمه😕😕این همه جا بالاتر نمیره

احتمالا بریچه

برامنم پایینه🤣

بخاطر بچه بریچه

به نظر من عادیه ، واسه منم بعضی وقتا یجوریه قشنگ انگار پاش تو واژنمه😂

سوال های مرتبط

مامان پسرم🩵 مامان پسرم🩵 هفته سی‌وچهارم بارداری