از صبح تا حالا همه حرکت بچم تو واژنمه یعنی اومده پایین میترسم

۳ پاسخ

منم گاهی نبض زیااد حس میکنم ولی فک نکنم بچه اومدن باشه تا اونجا

اره برامنم همینطوره نمیدونم شاید خیلی اومده پایین درد کشاله و ران و واژن دارم یکم که بشینم نگرانم

برامنم اونجا میزنه گاهی نترس

سوال های مرتبط

مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نخودچه مامان نخودچه هفته سی‌وششم بارداری