۴ پاسخ

منم همینم با این وضع سرکلاژ یجوری میکوبه ک ادم قالب تهی میکنه نمیدونم چرا دوماهه از بریچ تغییر وضعیت نمیده دکتر سنوگرافی میگفت پاش رو دهانه رحتمه🫡

وای منم همینطور

منم وای آنقدر بد میزنه ک واقعا کلافم می‌کنه

حتما بریچ شده ضربه هاشو پایین حس میکنی عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نخودچه مامان نخودچه هفته سی‌وششم بارداری
مامان دوتاتربچه🫀 مامان دوتاتربچه🫀 ۹ ماهگی
مامان پسرم👼وتو دلی💙 مامان پسرم👼وتو دلی💙 هفته بیست‌ونهم بارداری