خانما نیم ساعت شیرمو دوشیدم بیستا شد خوبه؟ یا کمه؟

تصویر
۸ پاسخ

حس میکنم کمه یکم بزار بچه میک بزنه شیرت زیاد شه

بستگی داره تغذیت چی باشه قبل از شیر دوشیدن

من بادست ربع۹۰سی‌سی میدوشم

با دست بهتر
سینتو اول بده بچه میک بزنه ک بیاد بعد ماساژ بده از بالا ب پایین و بعدش هم فشار بده

من ۲ مدل شیر دوش گرفتم اما هیچکدومشون مثل دست خوب نبود😂با دست بیشتر میشه دوشید عزیزم

من م میدوشم با شیردوش دستی چاره اس نیست. شیرخشک کمکی دادم کم کم سینه موول کرد من ۳۰تاهرسری میدوشم

من تو نیم ساعت ۵۰ تا میدوشم با دست با شیردوش برقی حوصلم نمیکشه

با دست یا با شیردوش؟

سوال های مرتبط