این ست رو گرفتم برا بیمارستان تن نی نی کنم
قشنگ ؟؟؟

تصویر
۱۰ پاسخ

منم دقیقا این ستو دخترونشو گرفتم خاهرم میگ نبر بیمارستان نافش، اذیت میشه حالا بیا خونه مهمون میاد تنش کن

خیلب نازه منم ۷تیکه دانالو خریدم برای ترخیص

ای جانم 😊

اخ مردم برا اون ببعیاش🥹😍

خیلی قشنگه😍

منم دقیقا همینو گرفتم😍

خیلی خوشگلهه😍😍چند گرفتی عزیزم

منم دقیقا همینو گرفتم واسه بیمارستان😅
ولی میگن ممکنه سرهمی جوراب دار تن بچه نکنن
یه دست بلوز شلوار هم گذاشتم

دختره یا پسر؟

خیلی قشنگه🥺😍

سوال های مرتبط

مامان نور زندگیمون
❤️ مامان نور زندگیمون ❤️ هفته سی‌ونهم بارداری