کار جدید دخترم موقع عصبانیت🙂

تصویر
۷ پاسخ

عادیه منم تاپیک گذاشتم راجب پرخاشگری اقتضای سنشونه

من کبود هستم کبود پسر منم گاز میگیره منو

دختر من دست خودشو گاز میگیره
صفت مزخرفی ک از پسرعموش یادگرفته

من دخترم یجوری گاز میگیره که خون میفته جاش،دندون نیشاش مثه سوزن تیزه🤣

دخترمن اصلا اینجوری نیس اصلاعصبی نمیشه ندیدم تابحال عصبانیتشو

پسر من از ده ماهگی گاز میگیره تا به الان😑😑

وای یاخدا چرا اینجوری ؟؟

سوال های مرتبط