عادیه منم تاپیک گذاشتم راجب پرخاشگری اقتضای سنشونه
من کبود هستم کبود پسر منم گاز میگیره منو
دختر من دست خودشو گاز میگیره
صفت مزخرفی ک از پسرعموش یادگرفته
من دخترم یجوری گاز میگیره که خون میفته جاش،دندون نیشاش مثه سوزن تیزه🤣
دخترمن اصلا اینجوری نیس اصلاعصبی نمیشه ندیدم تابحال عصبانیتشو
پسر من از ده ماهگی گاز میگیره تا به الان😑😑
وای یاخدا چرا اینجوری ؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.