امروز خیلی کم تکون خورده شیرینی جاتهم خوردم، استرس دارم میگیرم

۷ پاسخ

نگران نباش عزیزم من و تو هم هفته هستیم منم نی نی بعضی روزا بیشتر تکون میخوره و بعضی روزها تنبل میشه و حتی با خوردن شیرینی و این چیزا هم تکونی به خودش نمی‌ده لابد خوابن سخت نگیر عزیزم به خودتم استرس نده من همین الان از پیش پزشکم اومدم می‌گفت کاملا طبیعیه و وقتی سونو و چک کرد گفت وضعیت بچه و تکونهاش نرماله نگران نباش . استرس الکی نده ب خودت

شما هم هفته منی منم مثل شما بودم یه روز اصلن تکون نخورد رفتم بهداشت صدای قلبشو برام گذاشت خیالم راحت شد از اون روز به بعد دیگه استرس ندارم چون تا هفته ۲۸ نرماله طبیعیه نگران نباش

منم امروز تکوناش کم شده دارم سکته میکنم

واییی منم ی روز کلا اینجوری بودم استرس گرفتم
ولی امروز اوکیه درست شد
نگران نباش عزیزم

هنوز 28نشدی ک

منم همینم 😫😫😫

منم دو روز همینم فک کنم اوکیه نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان آریَن مامان آریَن هفته سی‌وچهارم بارداری