چرا میگه وزن جنین بیشتر نشه؟؟😐😕



بارداری بارداری بارداری

تصویر
۱۰ پاسخ

چی بنویسم بیاد بالا

این چ برنامه ایه میشه‌ب منم معرفی کنی

نمیدونی‌که به ۴ونیم میرسه یا نه
یهو دیدی شد ۴۴۰۰ اونوقت پاره ای دختر
پس بهتره ریسک نکنی که کپل نشه

کجاست این ویزیت مادران باردار
برنامه خاصیه؟

چون طبیعی زایمان کردنی خیلی بخیه نخوری بچه بزرگ باشه مادر اذیت میشه

احتمالا برای زایمان راحتتر

برای زایمان طبیعی بهتره وزن بچه کم باشه راحت تری

خب وزن بیشتر بشه واسه طبیعی سخته ... بستگی داره الان چند هست

فکر کنم بخاطر‌پارگی میگه

که راحتتر دنیا بیاد

سوال های مرتبط

مامان ویهان و نویان❣️ مامان ویهان و نویان❣️ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجو ممد🤱🏻 مامان جوجو ممد🤱🏻 ۳ ماهگی