۵ پاسخ

درد زایمانه باید بری بیمارستان که بستری بشی
کم کم هی بیشتر میشه دیگه حتی نمیتونی گوشی دست بگیری😭😂

برو بیمارستان احتمال داره انقباض داشته باشی ولی علائمشو نداشته باشی میری نوار قلب بچه رومیدی معلوم میشه

فکر میکنم ماه درد
منم خیلی وقتا اینجور میشم
ولی هفتت بالاس بازم میخوای برو چک بشی

منم مثل توام

اینا دردهای زایمانه هاا
برو بیمارستان عزیزم به دکترت زنگ بزن

سوال های مرتبط