خانما من ترشح ژله ای دارم نشونه نزدیکی زایمانه؟

۶ پاسخ

آره برو بیمارستان منم داشتم دوساعت بعدش کیسه آبم پاره شد رفتم بیمارستان

اگر مثل سفیده تخم مرغه اره نشونه زایمانه

منم ترشح مخاطی ازم اومد دو شب پیش امروز دکتر بودم دو سانت دهانه رحمم باز شده

اره برو بيمارستان

دیگه چهل هفته ای دیگه باید زایمان کنی روغن کرچک بخور

فکر نکنم🥲🥲

سوال های مرتبط

مامان شاهان وشهرزاد👶 مامان شاهان وشهرزاد👶 ۵ ماهگی
مامان شیطون مامان شیطون هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان رادمهر 💙جوجه🐣 مامان رادمهر 💙جوجه🐣 ۱۲ ماهگی