۸ پاسخ

قنداققق مکنم میخابه
اولا اصلا نمخابید قنداق ک مکنم راحت تا صبح خاب

برا رفلاکس هم بی‌بی‌کر روزی ۵ قطره بهش میدم و بعد شیردهی ۱۰ دقیقه رو دوشم نگهش میدارم بعد نیم ساعتی هم بالشتش رو بلند تر میزارم تا سرش بالاتر باشه بالانیاره بعد به پهلو چپ میخوابونم زیرسرش رو هم همسطح میکنم

آویشن یه پرستاری به خواهرم گفته بود‌ برا کولیک خوبه دم کن بخور به من گفت من عرق آویشن خونه دارم بعد هر وعده غذایی میخورم یه نصف استکان دخترم خیلی توخودش میپیچید ولی الان تقریبا۳روز هست که میخورم خیلی راحت میخوابه البته دخترم کلا اروم و خوابالو هست اما تو خواب کش و قوس میداد خودشو الان ۲ شبه اونجوری نیست راحت میخوابه

من وقتی میزاشتمش داخل گهواره نمیخوابید از وقتی میزارمش داخل کریر خیلی بهترشده

هرشب با شوهرم میریم دور میزنیم تو ماشین دل دردش آروم میشه میارم میخوابه دیگه

قطره وشیرشو میدم.سشوار روشن میکنم انقد سر پا میچرخونمش تو بغلم تا خوابش ببره

بابدبختی خواهر😩

خودتون چی میخورین برا نفخش

سوال های مرتبط