۶ پاسخ

هیچی تجربه زانو درد پا درد و‌کتف درد دارم . الانم رو پامه چن دیقس گریه نمیکنه ولی شوهرم یه جووووری خروپف میکنه دیگه روانی شدم 😩😂

هیچ داروی گیاهی بهش نده یا حتی داروی کولیک که توش از داروی گیاهی استفاده شده مثل گریپ میکسچر که رفلاکسش رو بیشتر میکنه

محترمانشو بگم دهنمون صاف صاف شده🤣🤣

عزیزم اگر شیرخشک میخوره به تشخیص پزشکش باید شیرمخصوص بدی که هم تلخه هم بدبو و اینکه اگر نوازد از گوشه لبش بالا بیاره بخاطر پرخوریه و رفلاکس نیست الکی نبر دکتر قرص میدن بعضیاشون
کولیک هم درمان نداره نوزاد نباید یبوست داشته باشه من دو روز دخترم یبوست باشه ترنجبین بش میدم
مرتب با روغن زیتون کامل بدنشو چرب کن

کسی بوده امپرارول وشیر ای آر برا رفلاکس داده باشه و‌بچش هنوز خوب نشده باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سخته بچه خیلی اذییته تازه حساسیت ب پروتیین گاوی هم داره

سوال های مرتبط