۵ پاسخ

من اینفاکول دادم واسه کولیک خوب بود

والا من همه امتحان کردم بی فایده بود موندم چیکار کنم

من دختر بزرگم رفلاکس و کولیک باهم داشت دکتر چندتا دارو عوض کرد جواب نداد قطره روتوفلور داد خیلی خوب بود مثل آب رو آتیش بود ولی حتما با پزشک مشورت کن بعد بده بهش چون یه جور میکروب مفیده معده است

روزی‌ ۵ قطره

قطره پدی لاکت

سوال های مرتبط