۲۴ پاسخ

با هیچ کس مینویسم میسوزونم حرف دل وقتی از دل اومد بیرون دیگه حرف دل نیس صلاح سرد دست بقیه.
اگه خیلی حاد باشه با مشاور مطرح میکنم

منم کسیو ندارم چون خواهر ندارم . مامانم هم نمیخوام درگیر مسائل خودم کنم

منم هیییییچ کسیو ندارم خواهر مادر مشغول زندگیاشون، شوهر، دوست هیچکی اهمیت نمیده تازه توی سرمم میزنن چیزی بفهمن
بیا با من بحرف عزیزم 😔

چت جی بی تی 😂

هیچی فقط گریه میکنم به کسی چیزی نمیگم ک اونم ناراحت بشه همه چیو میریزم تو خودم

باهیچکسسسس

یه دوست امن که ۲۰وچند سال ازش میگذره....دوستی که نه قضاوت می‌کنه نه محکوم تو غمهام اولینه توشادیهامم اولین کسیه که خبرش میکنم
برای همتون همچین دوستی آرزو میکنم

من مینویسم

من کسیو ندارم رو کاغذ. می‌نویسم اینقد می‌نویسم تا دلم آروم بگیره بعدشم پارش میکنم

به عموی شهیدم میگم
روزمرگی هامو ب مامانم میگم ولی ناراحتیام‌ نه به کسی نمیگم فقط به عموی شهیدم میگم گاهی مینویسم گاهی هم خودمو در کنارش تصور میکنم و باهاش حرف میزنم❤️

فقط با خودم.هستن دور و برم اما ترجیح میدم ندونن

منم هیچکی ندارم فقط میریزم تو خودم خیلی سخته خیلی

بیا به من بگو عزیزم
منم همینم دلم میخواد به یکی حرفامو بگم ک غریبه باشه
منم همیشه تو خودم میریزم

منم قبلا اینکارو میکردم ولی من خیلی دیگه حال روحیم بده

انقدر دلم میخاد مشکلات زندگیمو با یکی درمیون بزارم و اونم خیلی قشنگ راهنمایم کنه
ولی ب هوش مصنوعی میگم

مامانم و خالم

با مامانم❤️

دقیقا منم کسیو ندارم واقعا باخانواده شوهر که نمیشه درد ودل کرد خانواده و خواهرم که باهاشون در ارتباط نیستم دوستی هم ندارم دقیقا امروز هزارتا حرف تو دلم موند خیلی بی‌حوصله بودم امروز

خواهر‌کوچیکم🫂

قبلا ازاینکه بگیره سریع زنگ میزنم خواهرم نمیذاره بگیره😁

تو گهوارە با یکی آشنا شدم پارسال کە بارداریمون یە هفتە فرق داشت الان جز بهترین دوستامە

من با تنهایی خودم خدا

من باشوهرم خواهر ندارم دوست هم ندارم مادرم هم درگیرمیشه

عزیزم باخدا درد و دل کن نه ب کسی میگه نه آتو میگیره تازه کمکت هم میکنه براش نامه بنویس و دردتو بگو

سوال های مرتبط

مامان 🍏گوجه سبز🍏 مامان 🍏گوجه سبز🍏 ۱ سالگی